Obserwatorzy

środa, 20 września 2017

Zaczytana

Witajcie.

Jak zwykle obiecuję sobie, że będę częściej pisać, a później jakoś tak wychodzi, iż nie ma mnie tutaj całymi tygodniami.
Jest to trochę spowodowane moim zastojem robótkowym. Chyba mi się wszystkiego "przejadło" jakiś czas temu i postanowiłam odpocząć od rękodzielnictwa. Poza tym były wakacje, więc z Mamcią moją pozwiedzałyśmy kilka miejsc.
Większą jednak część czasu pochłonęło czytanie książek. Jakoś tak potrzebowała wytchnienia od wszystkiego, a czytanie jest najlepszym sposobem- zagłębiam się w inne światy, krainy, w cudze (prawdziwe, bądź nie) historie i przestaję myśleć o swoich problemach.
Obecnie skończyłam czytać drugą część cyklu POLDARK. Oglądałam serial w tv i bardzo mi się spodobał, więc z ciekawości sięgnęłam po książki :)
Jeśli lubicie serie historyczne/obyczajowe/romanse to polecam. Książki czyta się lekko, łatwo i przyjemnie, a ja właśnie czegoś takiego szukałam :) W tej chwili w Polsce dostępnych do kupienia jest 7 części, natomiast wszystkich jest 12. Mam nadzieję, że w miarę szybko ukażą się u nas kolejne :)

A oto mój zakup:


5 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie... a gdzie ty to wszystko zmieścisz? Kontener przechowalniczy musisz wynająć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoją na półce przed innymi książkami :) Poza tym wiesz, oddam Babci jej pierdułki, niech trzyma w swoim pokoju i miejsce się znajdzie :)

      Usuń
  2. Nie oglądałam serialu, ale za polecenie książek bardzo, Justysiu dziękuję :)
    Czasem trzeba oderwać się od pasji rękodzieła, żeby nie stało się obowiązkiem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ostatnio lepiej "robótkuje" zimą. Lato wykorzystuje na inne pasje :) Ciemne i zimne wieczory bardziej sprzyjają oglądaniu seriali, a przy nich najlepiej mi się macha szydełkiem bądź igłą :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ja lubię takie książki, które mają w tle czasy historyczne :) no to już wiem co kupię przy najbliższej wypłacie :). Trzymam kciuki za szybki powrót weny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)